קראתי לפוסט הזה "פוסט קורונה" כי זה פוסט על על בירה קורונה אחרי תקופת הקורנה ולכן זה פוסט קורונה. זהו, הבנתם. אפשר להמשיך?
אולי בכלל צפו קודם בסרטון המגניב הזה ואז נדבר אם לא תברחו :
אז איך מחדירים מוצר חדש בבעלות מותג וותיק וחזק? התשובה היא שיווק גרילה נקודתי.
המקום שנבחר: לאס וגאס, ארה"ב. למה? כי חם שם ואנשים שמחים בגדול (לא כולל המפסידים בקזינו)
העוברים ושבים התבקשו להגיד למכונה המדברת: "hola" שזה סוג של "מה קורה אח שלו" בספרדית, או בקיצור: שלום.
אחר כך הם התבקשו להגיד למכונה משפט שלם במבטא ספרדי: “Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor.”
עכשיו לחלק המעניין:
מי שהצליח, קיבל ישר פחית של הבירה החדשה בטעם לימון ומפה כבר הדרך קצרה לסלפי באינסטגרם ושיווק ויראלי.
מנגד, מי שהמבטא שלו, איך נאמר, לא ספרדי כל כך….קיבל קופון לאפליקציה מובילה בעולם בלימוד השפות כך שהוא/י יוכלו לתרגל את הספרדית שלהם אם ברצונם להנות מקורונה לימון חינם.
השיתוף פעולה בין תוכנת לימוד שפות, ליצרן בירה, לקהל מתאים דמוגרפית = יצר באזז מטורף ואלפי שיתופים והפצות ויראליות של המותג החדש.
ומה היה נדרש לכל זה? מכונה + שת"פ + מיקום.
ואיך זה מול האלטרנטיבה של שלטי חוצות או זמן אויר בטלויזיה?