מותג דגני הבוקר השוויצרי ALPEN יצא בסדרה חדשה שכל מטרתה לשדר מסר ברור: ללא תוספת סוכר.
ניתן לראות שגודל הפונט שבחרו בכתוב no added sugar הוא הגדול ביותר על האריזה, H1 אם תרצו. כנראה שחשוב למישהו שם לחדד את המסר שיש פחות סוכר.
אז למה תקעו את הסימן האדום של משרד הבריאות שמראה שמדובר במוצר עתיר סוכר, כל כך קרוב?
זה לא מדבקה אגב, זה חלק מהעיצוב. אם רצינו להאשים עובד פשוט, סדרן או פקיד…לא הצלחנו. על מה חשבו מנהלי המותג? אין ספק שהיה אפשר עקוף את זה ולשים את הסימן האדום במקום אחר או לעצב מלכתחילה אריזה לשוק הישראלי (שהסימן האדום הוא פרמטר שנלקח בחשבון) – ולזה קוראים לוקליזציה, אבל זה מצריך קצת מאמץ.