זול עולה ביוקר או ההפיך?
כמה כסף נשפך לשיווק ומיתוג מוצר יוקרתי?
כדי להוציא הרבה כסף מצרכנים, צריך לגרום להם להבין שהם מקבלים יותר. שיהיה להם added value או משהו אקסטרה שלאחרים אין, כי אחרים לא משלמים את מה שהם משלמים, לא כך??
כמה משלמים למנהלי מוצר שיווקיים שינסחו ויגבשו את ה value proposition הנכון?
כמה משקיעים ב Positioning של מוצר כדי שלקהל יעד כל כך ספציפי לא יהיה בכלל ספקות על טיב המוצר/שירות בסביבה תחרותית.
ומה בסוף? מה קורה בזמן אמת? במבחן התוצאה…ובכן, שימו לב איך רכב של 18,000 יורו עוקף בלי בעיות רכב יוקרה תקוע בשווי 140,000 יורו.