זהו! זלנסקי בפנים! הוא נכנס למועדון היוקרתי. יש עליו בובה או דמות לגו, והכי מצחיק – הוא sold out לגמרי! כולה מנהיג של מדינה שנכבשה על ידי חיילים שחשבו שהם בתרגיל. (ציניות אם אתם חדשים כאן)
מה שלב הבא? הופעה ב SNL? וואלה יש מצב…
עכשיו הסיפור שמאחורי הסיפור: אז כך, חנות קטנה וטריפה בשיקגו ארה"ב שמייצרת accessories לאספנים בתחום הלגו (כובעים, נשקים, ראשים, תוספות…) החליטו להוציא גרסה משלהם לנשיא זלנסקי (ללא קשר לחברת לגו העולמית מדנמרק) ולתרום את כל ההכנסות מהמכירה לארגון צדקה שמסיעה לפליטים ולתושבי אוקריאנה בשם Direct Relief.
ועכשיו לתפריט:
דמות של זלנסקי (כולל גוף, ראש, ידיים ורגליים וכמובן חולצה ירוקה מפורסמת) עלה $100
פצצת תבערה קטנה (סמל ההתנגדות של העם האוקראיני) עלה $10
סה"כ נמכרו ונתרמו סחורה בסכום של $145,000
האם יש לנו כאן חיזוק חיובי למותג? חד משמעית כן.
ואם מנגד…עבריין או עבריינית מורשע/ת שמככבים בפרסומות בטלויזיה, ומקבלים שער במגזין, דמות ב"ארץ נהדרת" ואלפי עוקבים לחשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלהם…זה גם חיזוק חיובי למותג? האם הוא/היא בכלל מותג? יש מה להשוות בכלל?
אם כבר למעלה מעשור מוכרים תחפושות של יובל המבולבל לילדים בחג הפורים, אני לא אתפלא אם גם יבוא יום ויהיה תחפושת לנשיא זלנסקי (אם הוא יצא מהמלחמה הזאת בשלום כמובן)